    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Date: Fri, 07 May 2004 18:09:36 +0200

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 7. maja 2004 01:16 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Arek:

    > Nie napisałem, że są niezgodne z prawem. Są zgodne z prawem, to
    > twierdzenia M$ są niezgodne z prawem, co ja mówię - są zwykłym oszustwem.

    No więc właśnie.

    > Nie zmienia to faktu, że ZESTAW JEST droższy dla klienta a NIE JEST
    > tańszy.

    Owszem, zestaw ,,Nagrywarka + Nero'' jest droższy od ,,sama nagrywarka'',
    ale jest spooooooooooooooooro tańszy od ,,sama nagrywarka a potem kupić
    samo nero''. Z PowerDVD jest podobnie. A jak Ty nie lubisz tych programów,
    kup sobie opcję bez nich.

    > A ja widzę podstawy do rozstrzelania tak polityków za to odpowiedzialnych
    > jak i zarządy tych firm.
    > Dlaczego? Dlatego, że zatrzymali rozwój Polski a budżet pozbawili
    > miliardów wpływów.

    Polityków -- owszem. Firm? Czemu? To ich misja -- przynosić zysk. Gdybyś był
    Billem Gatesem, robiłbyś to samo!

    > Przestań gadać farmazony o wolnym rynku, gdy nie jest wolny bo jest
    > koncesjonowany.

    Jaki koncesjonowany?

    > Gdyby był wolny rynek to od 10 lat byłoby tu 30 firm
    > komórkowych, rozmowy w uczciwych cenach, a nie trzy firmy, które na
    > dodatek zmówiły się co do horrendalnych cen. :(

    Moment, o czy my mówimy? Wiadomo, że telekomunikacja, radia i inne takie są
    koncesjonowane. Ale była mowa o komputerach lub podzespołach i
    oprogramowaniu do nich.

    BTW: W innych krajach jest po 30 sieci komórkowych?
    BTW2: Ceny GSMów są obecnie niższe niż TPSA.

    > Gdyby rząd nie jechał na łapówkach to narzuciłby niskie ceny, zakazał
    > dotowania aparatów i wszystkim wyszłoby to na dobre -

    Aaaa.... No tak... Rząd w ogóle powinien nakazać, żeby dla wszystkich
    obywateli o pochodzeniu robotniczo-chłopskim było za darmo. A opłaty tylko
    dla inteligencji.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)