  • 1. Data: 2004-04-20 07:37:53
    Temat: Oprogramowanie komputerowe
    Od: "REMEMBER BEFORE" <r...@w...pl>

    Czy firmy komputerowe sprzedajace zestwy komputerowe nie powinny w cene
    zestawu wliczyc legalnego systemu operacyjnego ?

  • 2. Data: 2004-04-20 07:47:27
    Temat: Re: Oprogramowanie komputerowe
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    REMEMBER BEFORE <r...@w...pl> wrote:
    > Czy firmy komputerowe sprzedajace zestwy komputerowe nie powinny w
    > cene zestawu wliczyc legalnego systemu operacyjnego ?

    Chodzi Ci o Linux?

    miab

  • 3. Data: 2004-04-20 09:00:56
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    REMEMBER BEFORE wrote:
    > Czy firmy komputerowe sprzedajace zestwy komputerowe nie powinny w
    > cene zestawu wliczyc legalnego systemu operacyjnego ?

    Zdefiniuj: "zestaw komputerowy"

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 4. Data: 2004-04-20 09:16:50
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : Czy firmy komputerowe sprzedajace zestwy komputerowe nie powinny w cene
    : zestawu wliczyc legalnego systemu operacyjnego ?
    :

    niektore sprezdaja z juz zainstalowanym Linux Aurox.

    Bedzie coraz wiecej.

  • 5. Data: 2004-04-20 10:21:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    REMEMBER BEFORE wrote:
    > Czy firmy komputerowe sprzedajace zestwy komputerowe nie powinny w cene
    > zestawu wliczyc legalnego systemu operacyjnego ?

    Czy sprzedawcy jajek powinni w ich cenę wliczyć cenę patelni?

  • 6. Data: 2004-04-20 10:47:02
    Od: "lisu" <k...@p...onet.pl>

    > Czy sprzedawcy jajek powinni w ich cenę wliczyć cenę patelni?
    tak, jezeli jaja kupuje sie wraz z patelnia :>
    pozdr.

  • 7. Data: 2004-04-20 11:07:39
    Od: "email" <t...@w...pl>

    Użytkownik "REMEMBER BEFORE" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy firmy komputerowe sprzedajace zestwy komputerowe nie powinny w cene
    > zestawu wliczyc legalnego systemu operacyjnego ?
    Nie powinni ponieważ nie wszystkie systemy operacyjne są płatne (czyli
    bezpłatne i legalne)
    np: Linux, Dos, Hakin9 live i kilka innych

  • 8. Data: 2004-04-20 12:08:12
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    email <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > bezpłatne i legalne)
    > np: Linux, Dos, Hakin9 live i kilka innych

    Z tym DOS'em to pewnie chodzi Ci o FreeDOS, a nie o M$ & $CO DOS?

    miab

  • 9. Data: 2004-04-20 14:38:11
    Od: sebol <l...@s...pl>

    REMEMBER BEFORE wrote:

    > Czy firmy komputerowe sprzedajace zestwy komputerowe nie powinny w cene
    > zestawu wliczyc legalnego systemu operacyjnego ?

    bezsensu - a jezeli ja nie chce systemu operacyjnego? albo chce inny -
    darmowy?

    --
    l...@s...pl

  • 10. Data: 2004-04-20 17:16:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 20. kwietnia 2004 09:37 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane REMEMBER BEFORE:

    > Czy firmy komputerowe sprzedajace zestwy komputerowe nie powinny w cene
    > zestawu wliczyc legalnego systemu operacyjnego ?

    Obowiązkowo? A na jakiej podstawie? Mogą poinformować o takiej
    ewentualności, ale w żadnym wypadku nie obowiązkowo.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)