  • Data: 2006-03-14 22:58:02
    Temat: Re: Oprogramowanie GPL w firmie
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> writes:

    > A jaka to organizacja posiada pełnię p.a. do OpenOffice? Pytanie
    > pomocnicze: kto jest autorem OOo?

    ZTCW to OOo jest oparte na StarOffice, który został swego czasu
    wykupiony przez Suna. Sun udostępnił kod OOo społeczności
    internetowej na warunkach GPL, ale nie wiem, czy zachował dla
    siebie majątkowe, czy oddał je niezależnej organizacji albo fundacji.
    I czy w ogóle coś takiego jak majątkowe prawa autosrkie istnieje
    w systemie prawnym, w którym oni działają, czy może mają to tam
    jakoś inaczej rozwiązane.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl