eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy › Re: Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy
  • Data: 2014-12-08 09:29:47
    Temat: Re: Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-12-04 o 09:50, Zebris pisze:
    > Od dzisiaj za spóźnienie pociągu można dostać odszkodowanie.
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17070269,Nowe_pr
    awa_pasazerow__Spozniony_pociag___zwrot_pieniedzy.ht
    ml
    Jak zwykle UE musi kazać zrobić po swojemu. Zamiast zrobić tak, jak to
    się sprawdziło i działa w wielu innych branżach: np dostępny dla klienta
    droższy bilet "z gwarantowanym czasem SLA dowiezienia klienta na
    miejsce" dający gwarancję przewodu w terminie lub zwrot/kara lub
    transport alternatywny (a co, klient więcej płaci, to można go i
    taksówką zawieźć, byle w czasie się zmieścić), albo tańszy bilet z
    mniejszym priorytetem, z gwarancją dowiezienia ale bez gwarancji czasu
    dowiezienia...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1