eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłata od skargi na poczcie czy w banku? /zachowanie terminu › Re: Opłata od skargi na poczcie czy w banku? /zachowanie terminu
    From: AmtoPm <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opłata od skargi na poczcie czy w banku? /zachowanie terminu
    Date: Tue, 1 Jul 2008 05:38:53 -0700 (PDT)

    On 1 Lip, 12:23, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Na konto właściwego sądu rejonowego, nie znam rozkładu sądów w Warszawie,
    > wiem, że KRS się niedawno przenosił -- to jest jakiś tam rejonowy i
    > szukasz numeru rachunku dla tego sądu.

    > Oczywiście, to drugie nawet pod rygorem odrzucenia skargi!

    > Przelew, wydrukować i podpiąć.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > czytej Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl/<==

    Dziękuję,

    w takim razie załączę do skargi oryginał wpłaty, a kopię sobie
    zostawię

    dzwoniłem do KRS i tam mówią, żeby wpłacić na poczcie i że liczy się
    data stempla pocztowego,

    w dwóch KRS pytałem, co do przelewu (czyli z banku) to nie wiedzą czy
    może być złożony w ostatnim dniu.

    Czyli z praktyki wynika, że poczta najpewniejsza. (chociaz to jakby
    dziwnie brzmi...dla alegrowiczów :)

    Pzdr,