  • 1. Data: 2002-02-13 12:22:47
    Temat: Opieszaly prokurator ....
    Od: "prac32" <p...@i...pl>

    15.10.2001 zlozylem sprawe (grozby karalne, pobicie) w prokutarurze
    Do dzis sprawa si enie zakonczyla
    Czy prokurature obliguja jakies terminy w rozpatrywaniu tego typu spraw ?

    Co zrobic jezeli mam podejrzenia iz prokuratura oraz osoby prowadzace
    z jej ramiania dochodzenie sprzyjaja osobie obwinionej ?

  • 2. Data: 2002-02-13 16:50:27
    Temat: Re: Opieszaly prokurator ....
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Co zrobic jezeli mam podejrzenia iz prokuratura oraz osoby prowadzace
    > z jej ramiania dochodzenie sprzyjaja osobie obwinionej ?

    Jeśli jest to dochodzenie, powinno się zakończyć w ciągu miesiąca.
    Jednakże ten termin może być przedłużany - maksymalnie do 6 miesięcy.

    pozdrawiam
    T.

  • 3. Data: 2002-02-14 08:21:26
    Od: Piotr Szkudlarek <s...@w...com.pl>

    Napisz skarge do Prokuratora Generalnego p. Piwnik. Z lepperem skonczyla to
    moze znajdzie czas dla Ciebie :))

    P.Sz.

    Odnosnik znajdziesz na http://www.wp.com.pl