  • 1. Data: 2002-02-13 12:51:59
    Temat: wojewodzkie dzienniki urzedowe
    Od: <c...@p...onet.pl>

    Mam pytanko: czy sa w internecie jakies strony, na ktorych moglbym znalezc
    pelne teksty wojewodzkich dziennikow urzedowych? Wiem, ze rozwiazaniem moze byc
    podroz do wszystkich urzedow wojewodzkich w Polsce, ale to raczej odpada :-)
    Jesli chodzi o program LEX, to wersja z lutego 2002 r. nie zawiera ww. tekstow
    :-(
    Pozdawiam i z gory dziekuje!

  • 2. Data: 2002-02-13 13:47:55
    Temat: Re: wojewodzkie dzienniki urzedowe
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > Jesli chodzi o program LEX, to wersja z lutego 2002 r. nie zawiera ww.
    tekstow

    Mam także Lex Omege i mój zawiera.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-02-14 08:20:04