  • Data: 2004-10-20 05:36:43
    Temat: Re: Operat szacunkowy
    Od: "Hajenus " <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch. <s...@r...pbz> napisał(a):

    > A spotkałeś się z opinią kierowniczką wydziału geodezji która stwierdziła
    > żę ja jako *kupujący* nieruchomość ale jeszcze nie właściciel - nie
    > spełniam kryterium:
    > - osoba zainteresowana prawnie.
    > i odmówiła mi wydania wypisu z rejestru gruntu nabywanej przezemnie
    > nieruchomości.
    >
    > Na to samo kryterium Sąd Rejonowy prowadzący poprzednią KW ustosunkował się
    > pozytywnie po przedstawieniu tych samych dokumentów co w wydziale geodezji
    > /umowa wstępna kupna podpisana z UMem, oświadczenie zbywcy UM itp/

> [...]

    Witam,

    Wypis z rejestru gruntow, to dokument , o ktory mozna wystąpic nie będąc
    *prawnie zainteresowana*...

    To nawet w mojej gminie, do tego nie posunęli by się...

    Nie moge doczekać sie czasów, urzednika kompetentnego, ktory bedzie
    ponosił konsekwencje finnansowe za błędne decyzje, nie będzie unikał
    podejmować decyzji i jeszcze jedno bedzie urzędnikiem na wzór *służby
    cywilnej* a nie stryjecznym bratem jakiegos samorządowca lub kolegą
    z klucza partyjnego.

    Pozdrawiam
    Hajenus