    From: "wk_s" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Operat szacunkowy
    Date: Tue, 19 Oct 2004 21:48:15 +0200
    Sender: w...@o...pl@3.sieradz.mediaclub.pl

    > *Moje trzy grosze*, czy ja jako wspołwłaściciel wycenianej nieruchomosci
    > jestem *osoba trzecia* ???

    Nie sadze zeby w twoim przypadku byla klauzula zakazujaca udostepniania
    operatu osoba trzecim. W koncu ta wycena dotyczy w pewnym sensie
    bezposrednio ciebie, wiec przynajmniej prawo wgladu napewno masz. Zreszta
    pisales, ze urzedniczka na wglad do operatu zezwolila, wiec ok. Wogole
    wyceny nieruchomosci majace na celu aktualizacje podatkow od nieruchomosci
    itp. musza byc jawne, chocby dlatego zebys mogl je sobie przejrzec i
    protestowac jak ci sie cos nie podoba ;-)
    Ja z klauzula zakazujaca udostepniania osoba trzecim spotkalem sie chyba
    tylko raz i prawde mowiac uwazam, ze byla ona w tym operacie zupelnie
    niepotrzebna. No ale moze rzeczoznawca mial swoje powody.

    pozdrawiam