  • Data: 2004-10-19 19:17:44
    Temat: Re: Operat szacunkowy
    Od: "wk_s" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nigdy w życiu nie widziałem takiej klauzuli, chyba pomyliłeś się z

    owszem widzialem

    > "niniejszy operat szacunkowy nie może lub opublikowany w całości lub
    części
    > bez ....... ".

    takie tez widzialem i w sumie jak sie nad tym teraz zastanawiam to duzo
    czesciej

    > różnica _zasadnicza_

    masz racje

    Widzialem tez klauzule zakazujace udostepniania operatu osobom trzecim bez
    zgody autora, czyli praktycznie nie mozna by go nawet wylozyc do wgladu.
    Czasami mam wrazenie, ze niektorzy rzeczoznawcy klepia te klauzule zupelnie
    bez zastanowienia i czesto na wyrost. Nieraz tez dzieje sie to na zasadzie:
    "a przekopiuje sobie klauzulki z poprzedniego operatu", a one potem nijak
    nie pasuja do nowego.

    pozdrawiam