    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OpenOffice - firmy i instytucje
    Date: Sun, 25 Jul 2004 10:08:39 +0200

    > maila nie widzialem :)

    jak znajde to Ci podesle :)

    > to prawda- licencji nie moga zmienic-musieliby miec zgode kazdego który
    > dodał przynajmniej kawalek kodu (były takie jaja z mozillą), ale wersja
    edu
    > jak najbardziej - GPL pozwala modyfikować program dowoli czyli mozesz
    takze
    > zrobic wersje z 10 banerami dzialającą przez 5 minut i proszącą o numer
    > buta dziadka

    ale nie moga ograniczac licencji (EDU), czy 1 stanowsiko itp.

    > nie muszą ci go dawać bazpłatni - muszą ci udostępnić kod źródłowy i z
    tego
    > co mi wiadomo mogą za niego też chcieć kasiore (maksymalnie tyle ile
    > zaplacileś za program-nie jestem na 100% pewny)

    ale ukrywaja te wiadomosc. Dlatego chamy :)
    Sam sie jakis czas temu zlapalem (nie kupilem) .
    Myslalem ze juz przestalo byc bezplatne.

    "maksymalnie tyle ile
    > zaplacileś za program-nie jestem na 100% pewny"
    nie qmam tego

    > to jest ekonomia w wydaniu polskim :) gdyby chcieli 50 zł to pewnie wiecej
    > by tego sprzedali, w koncu ZU moze miec problemy a tak ma dodatkowo
    > ksiazeczke (ciekawi mnie czy wogole cos sprzedali;)

    mysle ze znalezli jelenia. Wysylaja swoich pionkow ktorzy glosza na usenecie
    ze
    aby oporgramowanie Open Source ktore znajduje sie w firmie bylo leglane
    musi posiadac fakture itp pierdoly. Kiedys jakis gosc z grupy o aurox linux
    opowidal jak go w konia US zrobil. Nie dali mu kary i pozwolili zakupic
    wlasnie w tej firmie na fakture (wstecz).

    :)

    P.