  • Data: 2004-07-24 15:40:01
    Temat: Re: OpenOffice - firmy i instytucje
    Od: Daniel Kukuła <k...@S...SIOkeplera.zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Rokicki wrote:

    > mowisz,....
    >
    > 1.w mailu na ktory mi odpowiedzieli uzywali sformulwoania "nasze
    > oprogramowanie"
    maila nie widzialem :)
    > 2. wersja EDU to wprowazdanie czklowieka w blad, poniewaz zmieniajaw tym
    > momencie licencje a nie maja takiegop prawa.
    to prawda- licencji nie moga zmienic-musieliby miec zgode kazdego który
    dodał przynajmniej kawalek kodu (były takie jaja z mozillą), ale wersja edu
    jak najbardziej - GPL pozwala modyfikować program dowoli czyli mozesz takze
    zrobic wersje z 10 banerami dzialającą przez 5 minut i proszącą o numer
    buta dziadka
    > 3. bylem wiele razy na stronie openoffice.com.pl i nigdy nie dotarlem do
    > wiadomosci z mozna nabyc pakiet bezplatnie,
    nie muszą ci go dawać bazpłatni - muszą ci udostępnić kod źródłowy i z tego
    co mi wiadomo mogą za niego też chcieć kasiore (maksymalnie tyle ile
    zaplacileś za program-nie jestem na 100% pewny)
    > dopiero ktos na grupie (pewnie osoba majaca cos wspolnego z ta pseudo
    > firemka) podal dokladny link, gdzie
    > byla informacja,

    > 4. widziales ceny? Porownywalne do micrsoft office.
    to jest ekonomia w wydaniu polskim :) gdyby chcieli 50 zł to pewnie wiecej
    by tego sprzedali, w koncu ZU moze miec problemy a tak ma dodatkowo
    ksiazeczke (ciekawi mnie czy wogole cos sprzedali;)
    > Wysram sie na
    > "prezesa" jak go zobacze :)
    > to tyle :)
    z mojej strony również - niechce flejma wkońcu zaczynać ;)
    > Pozdrawiam
    > P.
    również pozdrawiam