  • Data: 2004-07-24 08:05:07
    Temat: Re: OpenOffice - firmy i instytucje
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > dlaczego chamstwo - licencja GPL jak najbardziej zezwala na sprzedaż,
    > chociaz kto to kupi jeśli gdzie indziej jest za darmo :)
    > zreszta dorzucaja pudełko i ksiazke.
    > a przeciez nic nie stoi na przeszkodzie zebys sam pakował i sprzedawał
    > taniej ;)

    mowisz,....

    1.w mailu na ktory mi odpowiedzieli uzywali sformulwoania "nasze
    oprogramowanie"
    2. wersja EDU to wprowazdanie czklowieka w blad, poniewaz zmieniajaw tym
    momencie licencje a nie maja takiegop prawa.
    3. bylem wiele razy na stronie openoffice.com.pl i nigdy nie dotarlem do
    wiadomosci z mozna nabyc pakiet bezplatnie,
    dopiero ktos na grupie (pewnie osoba majaca cos wspolnego z ta pseudo
    firemka) podal dokladny link, gdzie
    byla informacja,

    4. widziales ceny? Porownywalne do micrsoft office. Wysram sie na "prezesa"
    jak go zobacze :)

    to tyle :)

    Pozdrawiam
    P.