  • Data: 2005-06-11 15:06:33
    Temat: Re: Open Office w domu?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> niebacznie popelnil
    news:slrndalcbp.ojq.pipene-news@beast.tu.kielce.pl:

    > Szczerze powiem, ze nie mialem z OOpl do czynienia. Co do
    > licencji - - jesli produkt bazowy jest na licencji GPL to
    > produkt wyjsciowy *musi* byc na tej samej licencji.
    Nie twierdzę, że nie jest.

    > Jesli chodzi o zrodla - nie musza ich wystawiac do sciagniecia.
    Nie twierdzę, że muszą.

    > Musza jedynie udostepnic je tym, ktorzy kupili dany produkt
    I informację o tym znajdziesz na stronie "pobierz" u ux.pl.
    Jasno i wyraznie
    Spróbuj to wyciągnąć od openofficepl.

    BTW Jeżeli _kupię_ soft na GPL czy mogę go powielić i _dać_ dalej?
    Zakładam, że w pakiecie nie będzie żadnego "obcego licencyjnie"
    kawałka.
    Omawiany oopl twierdzi, że to _piractwo_.

    --
    pozdro
    poreba