    From: "Flashi" <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Date: Mon, 10 Nov 2003 10:47:04 +0100

    Użytkownik "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> napisał w
    wiadomości news:FlHrb.11161$ky5.135585@news.chello.at...

    > Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > no ciekaw jestem, od kiedy to kolorowe laserowe drukarki w tej cenie sa
    > norma, dopiero zaczynaja tyle kosztowac, wiec o zadnej normie mowy nie ma

    Przynajmniej od poczatku "wakacji" takie ceny sa ... bo sam kupowalem kolor
    laser za cos kolo 3100.

    > co nie zmienia postaci rzeczy ze ktos dostal w lape i powinien pojsc
    > siedziec za niegospodarnosc, wiec porzadki od wlasnego podworka jak
    pisalem

    Wiesz... przyklad idzie z gory ...

    > nie zamierzam bo nie jestem kolejarzem

    Nie o to mi chodzilo :) Chodzilo mi o porownanie trudnosci pracy ... Kolejaz
    to USLUGI ... A gornik to WYTWORSTWO (wydobywactwo:) musi byc roznica w
    zarobkach....

    > taka wybral sobie robote i dostaje za to calkiem niezla kase i chce ja
    > dostawac bez wzgledu czy sie to komus podoba czy nie, jestem ciekaw czemu
    > nie protestowali kiedy za komuny wszystko bylo dla nich, talony na
    > samochody, mieszkania, pewexowskie artykuly za smieszne zlotowkowe ceny
    itp,
    > wtedy bylo cacy i nadal tak chca, wiec niech na siebie zarobia, bo reszta
    > polski ma juz dosc ich utrzymywania

    Wiesz akurat niemow nic o komunie... W tamtych czasach bez Slaskiego wegla
    Polska mozliwe ze wogole by sie nie wykaraskala ...
    Myslisz ze zlym jest ze pracownicy ktorzy zapierdalali naprawde ciezko
    dostawali chociaz czesc tego co przynosili w zyskach dla Polski ?
    Za ta swoja robote za ktora oni dostawali zlotowki, POLSKA dostawala ciezkie
    dewizy, dzieki ktorym jakos sie to trzymalo.
    Bardzo kocham ten piekny odkryczwczy i (piiiiiiiiii uwaga przeklenstwo)
    ZAJEBISTY frazes ... ze Polska utrzymuje gornikow :D HAHAHAHAHA
    telekwiatkowska stacja zamieszala wam we lbach ...
    Jakbysmy tak podliczyli UTRZYMYWANIE roznych dziedzin zycia to bardzo
    ciekawie by wyszlo... Ale wtedy to np taka Warszawa musiala by sie pod stol
    ze wstydu schowac ... Albo obecnie pyszczacy Krakow...
    Rozumiem ze paniec ludzka jest baaardzo krotka ... jednak pamietajcie ze
    odbudowa Polski i wogole jej istnienie po wojnie zalezalo od przemyslu ...
    przemyslu ktory urzednicy z taka przyjemnoscia teraz staraja sie zlikwidowac
    albo przynajmniej w duzym stopniu okulawic... Przemysl zalezy od gornictwa
    Ale co o tym moze wiedziec urzednik ktory czesto niewie ze prad w swoim
    komputerku ma w przynajmniej 98% z wegla ... Ale przeciez tak latwo zamknac
    kopalnie ... Przeciez tak latwo jest zaplacic gruba nieswoja forse za wegiel
    z zagranicy albo za gaz takze zza granicy ... Tak sie zlozylo ze poza duzymi
    zlozami wegla Polska niema jakis innych znaczniejszych zloz strategicznych
    dla istnienia kraju ... I czy to sie podoba zawistnym urzednikom albo
    omamionym ogladacza TV gornictwo polskie bedzie i nie zniknie w ciagu
    60-70lat... Inaczej Polski zwyczajnie nie bedzie stac na istnienie...
    Zamkniecie kopalnie to nawet do Uni nie bedziemy mogli wejsc ze wzgledu na
    przekrajaczaca granice absurdu dziure budzetowa ... Ale powodzenia ...