  • Data: 2006-06-04 09:29:41
    Temat: Re: Okradziony przez sprzedawce.
    Od: "Daraw" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a):
    > Przede wszystkim udajcie się do sklepu i dokładnie wypytajcie co i jak. Być
    > może rzeczywiście zaszła jakaś pomyłka, bo przeciez przy płatności kartą
    > kasjerka nie miała możliwości zabrania sobie tej gotówki dla siebie, więc
    > wątpię w jej umyślną winę. Najważniejsze, to zachować spokój i nie robić od
    > razu awantury.

    Zona była w sklepie. Akurat była tam tez owa kasjerka, ktora odrazu
    (bez szczegółowego wyjaśniania) chciała oddać gotówkę żonie bo
    jak to ujęła "kobieta z dzieckiem małym jest". Akura zona była tam
    z dzieckiem. Dla mnie to trochę dziwne ze tak odrazu sama chciala te
    kase oddac. Tyle ze kierowniczka sie sprzeciwila. Chciala ściągnąc
    wysłane do banku wydruki z terminala. Mialo to 2 dni trwac. No i jak
    wyzej juz pisalem, po 2 dniach zadzwonila z przeprosinami i informacją
    ze mozemy odebrac pieniądze. Bez wyjaśniania co się stalo. Moim
    zdaniem powinni nam je w zębach przynieś a nie żądać kolejnej
    jazdy do nich.

    Dlaczego w tym kraju jest takie przyzwolenia na złodziejstwo...

    Darek