  • 1. Data: 2003-06-13 20:16:31
    Temat: Okradli mi mieszkanie
    Od: "smaguss" <s...@p...onet.pl>

    , które wynajmuję osobie trzeciej. PZU nie przyznało odszkodowania, z powodu
    źle sporządzonej umowy - gdyż mieszkanie bylo ubezpieczone na mnie, a nie na
    osobę która tam mieszka. Agent ubezpieczeniowy, wiedział ze wynajmuje komus
    to mieszkanie, jednak stwierdzil ze nie trzeba nic zmieniac w umowie. Czy są
    jakiesz szanse na odzyskanie strat? Wg mnie wina leży po stronie agenta, ale
    jako ze nie znam sie kompletnie na prawie to prosze Was o radę i pomoc...

  • 2. Data: 2003-06-16 06:19:43
    Temat: Re: Okradli mi mieszkanie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > osobę która tam mieszka. Agent ubezpieczeniowy, wiedział ze wynajmuje komus

    A co jest w OWU ? Jesli przypadek wynajmu nie jest opisany, to takie
    stanowisko PZU jest bezprawne.

  • 3. Data: 2003-06-17 09:46:03
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "smaguss" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    ale
    > jako ze nie znam sie kompletnie na prawie to prosze Was o radę i pomoc...

    Osoba trzecia, jeśli chce ubezpieczyć swoje rzeczy w wynajmowanym mieszkaniu
    musi to zrobić na swoje nazwisko.
    Pod twoje ubezpieczenie podlegają rzeczy, które są twoje i najlepiej mieć na
    to jakiś dowód.
    Meble, wyposażenie jesli masz na to faktury, lub np. w umowie najmu było
    wyszczególnione co jest w mieszkaniu jak najbardziej podpadają pod twoją
    umowę.
    Rzeczy ruchome wynajmującego niestety nie.
    Jest to bardzo wyraźnie okreslone w OWU.
    Prawda jest taka, że agenci siedzą cicho i o tym nie wspominają.

  • 4. Data: 2003-06-17 09:46:51
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > A co jest w OWU ?

    OWU ogólne waruki ubezpieczeń

    > Jesli przypadek wynajmu nie jest opisany, to takie stanowisko PZU jest
    bezprawne.
    jest opisany