  • Date: Sat, 12 Aug 2006 23:33:46 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ojciec, glowny najemca, alkoholik, terrorysta...

    anonim wrote:

    > Mieszkanie spoldzielcze

    JAKIE spółdzielcze - przecież wyraźnie się pytałem...

    > pytanie brzmi ile moze sobie "zazyczyc" ? bo od platnosci nikt nie ucieka,
    > wg mnie powinna polegac na rownym podziale.

    A to już kwestia uzgodnienia. Może być równy podział kosztów, może być i
    coś ekstra (tylko że wtedy dochodzi podatek dochodowy).

    [ciach]

    > pozostawiam bez komentarza na chilwe obecna

    To po kiego grzyba cytujesz, jak nie planujesz skomentować?

    [ciach]

    > Na tym, ze np sie powiesi... trudno przewidziec co zrobi..

    Mało prawdopodobne. Ci, co straszą, praktycznie nigdy nie popełniają
    samobójstwa. Mam w rodzinie taką... Od 40 lat grozi samobójstwem i
    zrzędzi, że chciałaby już nie żyć...

    > W jaki sposob odrzuca sie spadek ??? ktos pozostawia po sobie spuscizne i
    > mozna z niej zrezygnowac niezaleznie od tego czy jest na + badz - ???

    Masz 3 możliwości: (1) dziedziczenie pełne zgodnie z ustawą i
    ewentualnym testamentem, (2) dziedziczenie z dobrodziejstwem inwentarza
    (wtedy za długi spadkobiercy odpowiadają do wartości odziedziczonego
    majątku) oraz (3) całkowite odrzucenie spadku (z długami włącznie).

    Uwaga: domyślnie dziedziczenie jest wg. wariantu (1)

    [ciach]

    > Nie komentuje, podczas obecnosci dwoch funkcjonariuszy to powtorzyl, wiem
    > mozna wniesc pozew...

    Jak "wiesz", to co się pytasz?

    ATSD to pozew jest w sprawach cywilnych...

    [ciach]

    I co z tego?