  • Data: 2006-08-13 18:01:39
    Temat: Re: Ojciec, glowny najemca, alkoholik, terrorysta...
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):
    > To nie tak. Jeden ze spadkobierców wnosi (za 50 zł) o postępowanie
    > spadkowe. We wniosku wskazuje ew. uczestników. Mogą się tym 50 zł
    > podzielić. Podczas rozprawy każdy z uprawnionych do spadku może go
    > przyjąć lub odrzucić.
    > Przerabiałem na sobie 2 miesiące temu.

    oddzielna opłata jest za postępowanie spadkowe - 50 zł za stwierdzenie
    nabycia spadku po jednej osobie
    oddzielna za każde składane oświadczenie o przyjęciu bądź odrzuceniu
    spadku - też po 50 zł
    a poza tym postępowanie może dotyczyć wyłącznie odebrania oświadczenia o
    przyjęciu bądź odrzuceniu spadku - wtedy po 50 zł od oświadczenia

    chyba że coś się zmieniło w nowej ustawie, ale wątpię...

    KG