  • Data: 2006-08-12 20:51:00
    Temat: Re: Ojciec, glowny najemca, alkoholik, terrorysta...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:Xns981DE4BEBCF2Cmbien@127.0.0.1 Michal Bien
    <m...@u...edu.pl> pisze:

    > Zanim zaczniesz kpic zajrzyj do art. 1018 par 3 kc.
    Nie kpię, no może trochę, bo zdanie było mało składne nawet jak na prawniczy
    język.
    Niemniej ja tego typu sprawy teraz przechodzę na własnej skórze.
    Też mi się wydawało, że jak sobie KC poczytam to będzie fajnie.
    Ale nie jest.
    Gadałem z prawnikami specjalizującymi się w sprawach spadkowych. Nie na
    newsach, tylko w kancelarii, za kasę, jako klient. A jednak musiałem ich
    mocno przyciskać zanim albo powiedzieli dokładnie i bez bełkotu co chciałem
    wiedzieć, albo odpuścili odsyłając mnie do innych "prawników". W sumie od
    żadnego (jednostkowo) nie dowiedziałem się dużo więcej niż od
    wypowiadających się tu grupowiczów.

    > I przechowywac starannie odpis aktu siegajac po niego gdy ktos
    > czegos chce (np: bank) z tytulu dlugow spadkowych. Nie trzeba od razu
    > wnosic postepowania o stwierdzenie nabycia spadku, wazane tylko by
    > zmiescic sie w 6 mies. terminie do zlozenia oswiadczenia w formie aktu
    > notarialnego
    Tyle to ja od dawna wiem. Przed sądem jest taniej, ale dłużej - to pewne.

    Jotte