  • Data: 2015-08-27 16:47:04
    Temat: Re: Ogromne kaucje a brak zainteresowania źródłami dochodów
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:
    > Ale jak sam zauważyłeś musi być kilka osób chętnych do udziału w tym
    > przekręcie, które nie zakręcą się w zeznaniach.

    dlatego normalny szaraczek nie ma szans.
    Kombinatorzy nie mają z tym problemu.

    > Do tego trzeba ich
    > znaleźć w miarę szybko, bo kaucji nie zbiera się przez pół roku. Powinny
    > być jakieś ślady w postaci przelewów, wypłat z banków itp.
    Przekazano w gotówce.

    > bo chyba nie
    > chcesz mi wmówić, że wszyscy w tym kraju trzymają kasę poupychaną po
    > szufladach.

    A jest jakiś zakaz?
    Oświadczę, że przekazałem w gotówce i US może mi naskoczyć po za
    sprawdzeniem czy PCC został zapłacony.

    Skąd miałem gotówkę? Jak US chce to wiedzieć to proszę o oficjalne
    wszczęscie postepowania wobec mnie. Jak za kilkanaście miesiecy sie US
    upora z papierkologią, żeby wszcząć postępowanie to się dowie, że
    pożyczyłem gotówkę od cioci z Ameryki.