  • 31. Data: 2004-04-11 11:50:29
    Temat: Re: Ograniczenie w sieci....
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Artur" <a...@u...roznosci.net> napisał(a)
    w news'ie:
    news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E10FFA9F0@jplwant0
    03.jasien.net

> [...]

    Jeśli to jest "Twoja" wrotka, a nie cytowana to dlaczego
    ma wprowadzające w błąd znaki cytatu?.

    > [....................]
    > a wiec wroc do sciagania pornoli i nie zawracaj 4 liter ludziom.

    Nie rozumiem Ciebie!. *Jeden lubi grzyby, a drugi lubi gdy mu nogi
    śmierdzą*
    Co Ciebie obchodzą cudze upodobania?. Ktoś ściąga pornusy, a inny np.
    student prawa, kradnie w ten sposób LEX'a i to jest ich wybór_potrzeba.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Prawdopodobieństwo wydarzenia jest odwrotnie

  • 32. Data: 2004-04-11 11:55:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur wrote:

    > Z tego wynika, ze malo widziales i malo wiesz.

    Mam łącze z gwarantowanym minimum 128kb/s.

    Teoretycznie mogę ciągnąć 24h/dobę - czyli w ciągu doby mam 1.3GB w
    jedną stronę.

    Sieć ma - powiedzmy -koło setki użytkowników...

    Umiesz mnożyć?

    A żeby udowodnić komuś pobieranie nielegalnej zawartości, trzeba tę
    zawartość mieć - a nie tylko nazwę. Bo ja mogę sobie nazwać 'Matrix.avi'
    np. nagranie wykładu o marcierzach, a nie film braci Wachowskich.

    > Idz zjedz sobie jajko, uspokoj sie i przestan sie zoladkowac, bo na
    > razie jestes smieszny czlowieczku.
    > Mnie nie placa za douczanie bezczelnych smarkaczy.
    > Z taka logika jaka prezentujesz, nie mamy o czym rozmawiac, a wiec wroc
    > do sciagania pornoli i nie zawracaj 4 liter ludziom.

    *plonk*, gnoju. Unikasz odpowiedzi na postawione podstawowe pytanie
    (podstawę prawną) a w zamian obrzucasz mnie obelgami i pomawiasz.

    Jesteś skończoną szmatą, a nie 'administratorem'.

  • 33. Data: 2004-04-11 16:09:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej_K. wrote:

> [...]
    > Co Ciebie obchodzą cudze upodobania?. Ktoś ściąga pornusy, a inny np.
    > student prawa, kradnie w ten sposób LEX'a i to jest ich wybór_potrzeba.

    Arturek jest po prostu niezdolny do merytorycznej dyskusji - nie potrafi
    podać przepisu dającego mu prawo do rejestrowania treści przechodzących
    pakietów (tak, jakby poczta otwierała paczki i listy w celu pogrzebania
    w środku) więc rzuca błotem w nadziei zrobienia zasłony dymnej, w której
    zniknie zadane pytanie.

    Może zamiast adminem powinien zostać politykiem? Do tego ma zdecydowanie
    większe kwalifikacje, choć powinien się chociaż nauczyć udawać, że na
    pytanie odpowiedział.

    W każdym razie pytanie pozostaje - póki nie poda podstawy prawnej
    upoważniającej go do przechwytywania pakietów i zapoznawania się z ich
    treścią, podpada pod Art. 267 KK, za co grozi mu do 2 lat odsiadki.

  • 34. Data: 2004-04-11 18:55:25
    Od: Jaroslaw Sakowski <j...@n...spam>

    On 2004-04-10, SS <0...@w...pl> wrote:

    > Witam i zwracam sie do szanownych grupowiczow z malym pytaniem.
    > Mianowicie moj dostawca internetu narzucil ograniczenie na programy p2p w
    > godzinach 8-23 skutecznie blokujac ich dzialanie. No i tutaj pojawia sie

    W jaki sposob zablokowal ?
    Porty, pasmo czym tez masz limit transferu ?

    > moje pytanie - czy jest to zgodne z prawem, jezeli w umowie zagwarantowany
    > mam 'nieogranicznony dostep do internetu'? Na umowie nie ma zadnej wzmianki

    Wg mnie moze byc problem prawny polegajacy na tym ze zawierajac umowe
    nie zawarles klauzuli o braku jakiejkolwiek filtracji (a tak mozna) i
    gwarancji na okreslone pasmo.

    > na temat ograniczen, ani programow p2p. Czy da sie z tym cos zrobic?

    Domyslnie jest chyba tylko (niech mnie fachmami poprawia) zakaz dzialanosci
    przstepczej (ataki DOS, spam itp). I odciecie za wirusy, open relay,
    open proxy.

    --
    Jarek

  • 35. Data: 2004-04-11 18:59:02
    Od: Jaroslaw Sakowski <j...@n...spam>

    On 2004-04-10, Przemyslaw Rokicki <biuro@love> wrote:

    > pod postem po pierwsze, po d drugie, jestem ciekaw co bys w sadzie
    > powiedzial. :)

    Ze moj dostawca blokuje mi pasmo niezgodnie z umowa i jest to
    podstawa do roszczen.
    Oczywiscie najpierw w umowie to trzeba
    sobie zawrzec i dokladnie wyspecyfikowac.

    --
    Jarek

  • 36. Data: 2004-04-11 20:09:29
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Sat, 10 Apr 2004 15:48:17 +0200, "SS" <0...@w...pl> wrote:

> [...]
    >mam 'nieogranicznony dostep do internetu'? Na umowie nie ma zadnej wzmianki
    >na temat ograniczen, ani programow p2p. Czy da sie z tym cos zrobic?

    To jest trudna sprawa. Bo to tak jakby, ktos ci nie
    zaplacil za towar. A co to za towar? No kokaina - 5kg.

    Chcesz podac kogos do sadu, bo sie nie wywiazal z umowy ;-))))

  • 37. Data: 2004-04-11 21:57:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kasek wrote:

    > To jest trudna sprawa. Bo to tak jakby, ktos ci nie
    > zaplacil za towar. A co to za towar? No kokaina - 5kg.

    Jaka kokaina?

    Skoro Ty uz.ywasz p2p do pope?niania przeste;pstw nie oznacza, z.e wszyscy
    inni tez. to roba;. Pamie;taj: niewinny, dopóki nie udowodni sie; winy.
    Niezalez.nie od tego co g?osi niejaka FAMA ;)

  • 38. Data: 2004-04-12 13:11:30
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > Mógłby wydukać choć jedno słowo?. Bo to wyżej
    > jest zrozumiałe dla ludzi na Twoim poziomie.

    > Również "na myśli Ci nie przyszło", że:
    >
    > 1. *Posty podpisuje się*

    Pole OD: Przemysław Rokicki

    juz lepszego podpisu nie znajdziesz.

    > 2. Wskazane jest aby pozostawiać wrotkę.

    moglbys "Dziecinko spijrzec wyzej? "Moglbys Podac zrodlo tych rewelacji" ?

    > 3. Skonfiguruj (wreszcie!) czytnik.
    > http://tinyurl.com/p5nb

    pierwsza osoba ktora mi to mowi.

    Nikt nie mowil, przyjalem ze jest ok, ustawienia byly standardowe

  • 39. Data: 2004-04-12 13:12:45
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : crack do gry zajmuje zwykle <1/100 wielkosci gry

    ech, niekoniecznie.

    :
    : > Na demo to ja jesczze nie trafilem,
    :
    : wpisz w Search slowo DEMO ;-p
    :

    dowcipnis :)

    P.

  • 40. Data: 2004-04-12 13:17:00
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
[...]

    dokladnie, po z atym zwykle poprzez programy typu p2p sciaga sie , jezeli
    juz mowa o filmach XXX, produkcje domowe, a nie
    komercyjne., (tak na marginesie)