  • 141. Data: 2005-12-26 15:45:18
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał...

    > To jest niemożliwe. Chyba, że znak ukradli.

    ;-) Przecież swój post odniosłem właśnie do Twojej rady:
    "Pionowy równie dobrze mogli w nocy ukraść. Jak się nie
    widzi pionowego tylko poziomy to lepiej dmuchać na zimne
    i zastosować się do zasad ogólnych PoRD."

    > Wtedy jeżeli masz podejrzenia to stosujesz szczególną
    > ostrożność, ograniczone zaufanie i resztę zasad PoRD.

    Oczywiście, tylko że w tym przypadku ostrożność polega
    właśnie na zastosowaniu się do znaku P-15, a nie na uznaniu,
    że nie obowiązuje i stosowaniu zasad ogólnych pierwszeństwa
    przejazdu PoRD (Art. 25.1) co może skończyć się kolizją
    gdy znak A-7 został skradziony lub zniszczony.

    Sławek

  • 142. Data: 2005-12-26 17:01:47
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To rozporządzenie jest okrojone, widocznie na potrzeby nauczania
    > kandydatów
    > ma kierowców. Jest szersze i nowsze, o czym pisałem wcześniej.
    > Kombinujesz.

    Facet, nie pierdziel glupot. To rozporzadzenie ma na serwerze sejmowym
    status OBOWIAZUJACE. NIE MA nowszego prawa.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 143. Data: 2005-12-26 17:04:48
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Gdyby rozporządzenie wymieniało wszystkie znaki poziome,

    Takie rozporzadzenie MUSI zawierac wszystkie znaki.

    > Paragrach o powtórzeniach został dodany celowo, aby uniknąć wymieniania
    > jeszcze raz tych samych znaków w paragrafie o znakach poziomych.
    >
    > Daje on możliwość namalowania każdego znaku pionowego na jezdni, z takim
    > ograniczeniem, że musi tam również stać znak pionowy.

    Ale pierdoly opowiadasz. Idz glowę schłodz.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 144. Data: 2005-12-26 17:11:02
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Agryppa" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

    > w momencie gdy mijał znak pionowy leciała koło niego duża ciężarówka,
    > wydedukował, że był to znak 70km/h TYM bardziej, że znak poziomy
    > "powtórzył" tę informację na ziemi.
    >
    > Uważam, że gostek może wykrać w sądzie.

    Tak ci sie zdaje.

    > Adwokat jest tylko potrzebny.

    Aby wyrzucic pieniadze w bloto ? Na pewno....

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 145. Data: 2005-12-26 17:13:09
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > wiadomości

    > Oczywiście, że należy stosować się do pionowego, a jak go nie ma to do
    > przepisów płynących z ustawy PoRD. Rozporządzenie o znakach to kolejny
    > bubel, choćby ze względu na zapis, że znaki poziome są białe lub żółte.

    I chocby na tej podstawie można olac czerwone kóleczko z bialym srodkiem i
    czarnymi cyferkami które sa namalowane na asfalcie.
    To NIE jest znak drogowy.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 146. Data: 2005-12-26 17:16:15
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Padre" <s...@e...wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Na stronie sejmowej jest tylko rozporządzenie (tez w pdf), nie ma
    > opublikowanych załączników,

    Nie kłam, bo tam jest załacznik. Sa w nim przedstawione graficznie znaki od
    P-1 do P-25 na stronie Dz. U. 10934. Twojej malowanki tam nie ma.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 147. Data: 2005-12-26 17:37:34
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał :

    > Nie kłam, bo tam jest załacznik. Sa w nim przedstawione graficznie znaki od
    > P-1 do P-25 na stronie Dz. U. 10934. Twojej malowanki tam nie ma.

    Oj, widze że tak Cię emocje poniosły, że nie wiesz o którym
    rozporządzeniu mówimy. ;-)

    Sławek

  • 148. Data: 2005-12-26 17:49:32
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    SQLwysyn napisał(a):
    > Ale pierdoly opowiadasz. Idz glowę schłodz.

    bredzisz kochanie, nadmiar jedzenia zaszkodził?

    KG

  • 149. Data: 2005-12-26 17:58:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Nie do końca.
    > Znak pionowy może być powtórzony w postaci znaku poziomego, ale znak poziomy
    > sam w sobie też istnieje.

    70 wymalowania na jezdni istnieje samodzielnie i obowiązuje??? Gdzie to
    znalazłeś (pomyśl o zimie i sniegu).

    > Poziome też są samodzielne i wystarczające.

    Ale nie ograniczenie prędkości a o tym mówimy. Nie mąć.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 150. Data: 2005-12-26 17:58:45
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "SQLwysyn" napisał w wiadomości news:43b026dc$0$17932

    > Tak ci sie zdaje.

    Jestes sedzia? Miej Panie B oze w opiece niewinnych ktorzy do ciebie trafia
    przez pomylke. Najpierw strzal w tyl glowy, pozniej pytanie o nazwisko..
    Zreszta nick mowi wszystko...