  • 151. Data: 2005-12-26 17:59:23
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:43b026dc$1$17932

    > I chocby na tej podstawie można olac czerwone kóleczko z bialym srodkiem i
    > czarnymi cyferkami które sa namalowane na asfalcie.
    > To NIE jest znak drogowy.

    A co to jest w takim razie? Wyjasnij mi.

  • 152. Data: 2005-12-26 18:27:41
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Ajgor napisał(a):
    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A co to jest w takim razie? Wyjasnij mi.

    Malowanka. Obrazek.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminarum

  • 153. Data: 2005-12-26 18:59:34
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:domhbr$ovu$1@inews.gazeta.pl...

    > Takie rozporzadzenie MUSI zawierac wszystkie znaki.

    przeczytaj całość i nie wyrywaj z kontekstu.

    > Ale pierdoly opowiadasz. Idz glowę schłodz.

    Kto pierdoły opowiada to jest jeszcze do ustalenia.

  • 154. Data: 2005-12-26 19:09:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > I chocby na tej podstawie można olac czerwone kóleczko z bialym srodkiem
    > i czarnymi cyferkami które sa namalowane na asfalcie.
    > To NIE jest znak drogowy.

    Umiejętność wybiórczego czytania masz opanowaną do perfekcji.

    par 2.6. Znaki poziome odzwierciedlające znaki pionowe
    ostrzegawcze lub zakazu stanowią powtórzenie zastosowanych
    znaków pionowych.

    A reszta się zgadza. Znaki nie stanowiące odzwierciedlania znaków
    pionowych są barwy żółtej lub białej zagodnie par 85.

  • 155. Data: 2005-12-26 19:10:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Malowanka. Obrazek.

    6. Znaki poziome odzwierciedlające znaki pionowe
    ostrzegawcze lub zakazu stanowią powtórzenie zastosowanych
    znaków pionowych.

    Ta malowana jest wyraźnie nazwana znakiem poziomym.

  • 156. Data: 2005-12-26 19:16:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "Padre" <s...@e...wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Nie kłam, bo tam jest załacznik. Sa w nim przedstawione graficznie znaki
    > od P-1 do P-25 na stronie Dz. U. 10934. Twojej malowanki tam nie ma.

    Ależ jest.
    parę stron wcześniej, wsród znaków zakazu i ostrzegawczych, które
    zostały dopuszczone jako znaki poziome.

  • 157. Data: 2005-12-26 19:18:53
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    witek napisał(a):

    > 6. Znaki poziome odzwierciedlające znaki pionowe
    > ostrzegawcze lub zakazu stanowią powtórzenie zastosowanych
    > znaków pionowych.
    >
    > Ta malowana jest wyraźnie nazwana znakiem poziomym.

    Znakiem jest tylko znak powtarzający istniejący znak pionowy. Jeśli
    znaku pionowego nie ma to nie ma i znaku poziomego.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 158. Data: 2005-12-26 19:19:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:doo4ll$t34$1@inews.gazeta.pl...

    > 70 wymalowania na jezdni istnieje samodzielnie i obowiązuje??? Gdzie to
    > znalazłeś (pomyśl o zimie i sniegu).

    Wyrwałeś z konteksu i bez zrozumienia.

    Znak pionowy może być powtórzony w postaci znaku poziomego, ale istneją
    też znaki poziome same w sobie, które nie są odzwierciedleniem znaku
    pionowego. Czyż nie?

    > Ale nie ograniczenie prędkości a o tym mówimy. Nie mąć.

    Ograniczenie, nie. A czy w moim zdaniu powyżej wspominam coś o
    ograniczeniu prędkości? Co w tym zdaniu jest nieprawdziwego?

  • 159. Data: 2005-12-26 20:20:59
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" napisał w wiadomości

    > Malowanka. Obrazek.

    Chcesz powiedziec, ze drogowcy w calej Polsce klada (maluja) setki tysiecy
    malunkow i obrazkow bez zadnych prawnych podstaw? Z nudow? To moze do
    prokuratury zglosic ze niszcza nawierzchnie? Jesli cos takiego jest na
    drodze, to MUSI miec prawne podstawy.
    No chyba ze to maluja graficiarze. Tylko w takim razie dlaczego nikt nic nie
    robi zeby te bezprawne malunki usunac i zlapac sprawcow?

  • 160. Data: 2005-12-26 20:32:48
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Ajgor napisał(a):
> [...]
    > No chyba ze to maluja graficiarze. Tylko w takim razie dlaczego nikt nic nie
    > robi zeby te bezprawne malunki usunac i zlapac sprawcow?

    To jest tylko powielenie znaku. Jeżeli nie ma samego znaku, to to co
    jest na drodxe to tylko malunek