    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ograniczenie predkosci
    Date: Tue, 27 Dec 2005 17:03:04 +0100

    > Znak poziomy jest
    > większy więc się zasugerował. Nie twierdzę, zmusi chwycić, ale może
    > być conajmniej okolicznością łagodzącą rozmiar winy

    Niektórzy tutaj już zaczynają nieciekawie do mnie zwracać, ale nadal
    twierdzę że nie ma takiego znaku poziomego.
    Natomiast dodam, że powoływanie się na to, że "znak poziomy" był większy od
    pionowego to już na pewno rozbawi sąd :-). I może pod wpływem ogólnej
    wesołości odstąpi od wymierzenia kary. Oczywiście nie życzę nikomu mandatu,
    zwłaszcza autorowi postu.
    Powiem jeszcze, że mi kiedyś małolat wymusił pierwszeństwo i potem wezwanym
    policjantom tłumaczył, że jego ulica była szeroka i myślał, że ma
    pierwszeństwo :-). Przypomniało mi się i dlatego piszę :-).