  • Data: 2005-12-27 16:36:28
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "Ajgor" <n...@d...m> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dorojm$iaa$1@opal.futuro.pl...

    > Niektórzy tutaj już zaczynają nieciekawie do mnie zwracać, ale nadal
    > twierdzę że nie ma takiego znaku poziomego.

    A ja nadal pytam - jesli nie ma, to kto i na jakiej podstawie go tam
    umiescil? Graficiarze?
    I dlaczego?

    > Natomiast dodam, że powoływanie się na to, że "znak poziomy" był większy
    > od
    > pionowego to już na pewno rozbawi sąd :-). I może pod wpływem ogólnej
    > wesołości odstąpi od wymierzenia kary. Oczywiście nie życzę nikomu
    > mandatu,
    > zwłaszcza autorowi postu.

    Autor postu (wątku) nie zaplaci bo to nie autor zostal zlapany na fotoradar
    tylko moj kumpel:) W zasadzie niech on sie martwi. Ja tylko spytalem bo mnie
    to zastanowilo:)

    > Powiem jeszcze, że mi kiedyś małolat wymusił pierwszeństwo i potem
    > wezwanym
    > policjantom tłumaczył, że jego ulica była szeroka i myślał, że ma
    > pierwszeństwo :-). Przypomniało mi się i dlatego piszę :-).

    Noo.. Skoro to byl jakis malolat to w ogole miales sporo szczescia ze
    wyszedles z tego caly i na przyklad nie pociety nozami jego kumpli. :)