  • Data: 2005-12-25 01:57:40
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Padre wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał ...

    > Mogły. A kierujący, który w przeciwieństwie do Ciebie zna przepisy
    > może na ich podstawie sądzić, że taki znak poziomy jest
    > odzwierciedleniem pionowego znaku zakazu i zostać wprowadzony
    > w błąd gdy oba znaki się nie zgadzają.

    Zależy w którym miejscu dokładnie te znaki stały.
    Ja bym właśnie tego się trzymał, że najpierw widziałem ograniczenie do
    50, a potem namalowane ograniczenie do 70, które sugerowało, że
    podniesioni dozwoloną prędkość. Kierowca jadąc nie musi wiedzieć, że
    znaku pionowego nie ma, wystarczy, że pomyśli, że go niezauważył.

    W każdym razie nawet jeśliby uznac, że nie jest to znak drogowy, to jest
    to "cos" co może sugerować inne ograniczenie prędkości i jako takie
    szybko powinno być z drogi usunięte przez odpowiednie służby, czego nie
    zrobiono.
    W każdym razie sprawa nie jest taka oczywista i wszystko zalezy od
    inteligencji sędziego.