  • Data: 2005-12-25 02:20:40
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał ...

    > Zależy w którym miejscu dokładnie te znaki stały.

    No, ten poziomy to raczej leżał ;-)

    > Ja bym właśnie tego się trzymał, że najpierw widziałem ograniczenie do
    > 50, a potem namalowane ograniczenie do 70, które sugerowało, że
    > podniesioni dozwoloną prędkość. Kierowca jadąc nie musi wiedzieć, że
    > znaku pionowego nie ma, wystarczy, że pomyśli, że go niezauważył.

    Dobry pomysł, ale cytuję autora wątku "Dokladnie obok tego namalowanego jest
    stojacy znak pionowy - ograniczenie do 50 km."

    > W każdym razie sprawa nie jest taka oczywista i wszystko zalezy od
    > inteligencji sędziego.

    Jasne, ale skoro oznakowanie było ewidentnie błędne, to w tej sytuacji
    przypominając par. 2 p. 6 Rozporządzenia o znakach utrzymywałbym,
    że zostałem wprowadzony w błąd, sugerując się znakiem poziomym.

    Sławek