    From: "Adrian" <a...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ograniczenie praw rodzicielskich
    Date: Fri, 14 May 2004 11:47:01 +0200

    > co w praktyce oznacza "ograniczenie praw rodzicielskich"? Czy moge nakazac
    > bylemu mezowi, ktory posiada takie ograniczenie, aby nasze dzieci byly
    > zabierane i przyprowadzane przez niego w scisle okreslonych godzinach,
    albo
    > przebywaly, a raczej nie przebywaly w scisle okreslonych miejscach lub nie
    > mialy kontaktu z okreslonymi osobami?
    > Pozdr

    Sadze, ze mozesz. Z tego co wiem wiekszosci facetom sie ogranicza difultowo.
    Ale czy rzeczywiscie masz powody? Lazi z nimi po obskurnych pubach, porywa
    je oddaje po 3 dniach a nie po 3 godzinach? Czy jest jakis niebezpieczny?
    Jesli tak to sadze, ze mozesz. Ale wazne jest chyba tez z jakich powodow je
    mu ograniczono.
    Mi sie udalo. Mam pelnie praw rodzicielskich i na szczescie moja ex. z
    widzeniami nie robi problemow.

    Pozdrawiam
    Adrian