  • 1. Data: 2008-03-05 18:01:46
    Temat: Odzyskam odszkodowanie ??
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Ostatnio jak wial wiatr (z dwa tygodnie temu) pewein plot, nalezacy do
    developera polecial mi na samochod i mi go rozwalil. No to wzialem polise
    tej firmy i zlozylem do ubezpieczyciela o zwrot kasy. No i dostalem wlasnei
    pisemko, ze musze udowodnic, ze do szkody doszlo na skutek zawinionego
    dzialania lub zaniechania dzialania ubezpieczonego. Czyli co ? Mam rozumiec,
    ze jezeli nie udowodnie, ze konstrukcyjnie plot ten nie mial prawa sie
    utrzymac podczas tego wiatru to moge samochod sobie naprawiac za swoja kase
    ?? I nie mam zadnych szans na kase z tej firmy ?

    Fantom

  • 2. Data: 2008-03-05 20:56:26
    Temat: Re: Odzyskam odszkodowanie ??
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Fantom wrote:
> [...]
    > utrzymac podczas tego wiatru to moge samochod sobie naprawiac za swoja kase
    > ?? I nie mam zadnych szans na kase z tej firmy ?

    Generalnie każ im się bujac i od razu pozwij o zapłatę developera. Jego
    płot.

  • 3. Data: 2008-03-06 11:51:25
    Od: causa1980 <p...@g...com>

    On 5 Mar, 21:56, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Generalnie każ im się bujac i od razu pozwij o zapłatę developera. Jego
    > płot.

    dokładnie.

    Developer może uwolnić się od zapłaty jedynie w wypadku uznania wiatru
    za siłę wyższą, co jest bardzo mało prawdopodobne. Lub też, że
    parkowałeś w niedozwolonym miejscu.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-03-07 13:23:43
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    Użytkownik "causa1980" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]

    >Developer może uwolnić się od zapłaty jedynie w wypadku uznania wiatru
    >za siłę wyższą, co jest bardzo mało prawdopodobne. Lub też, że

    I to developer będzie w tym wypadku dreptał
    do swojego ubezpieczyciela by ten pokrył
    odszkodowanie. Ty nie masz obowiązku zgłaszać
    się do jego ubezpieczalni, mozesz pozywać po
    prostu bezpośrednie jego.

    Tomy M.