  • 1. Data: 2008-03-05 15:33:41
    Temat: Mafia z pruszkowa
    Od: thomas <t...@n...wytnij..com>

    Witam
    Wypuscili mafie na wolnosc, ale to durny kraj.
    Dla pani sedzi zycze zeby spotkala sie z nimi na wolnosci.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-03-05 15:50:41
    Temat: Re: Mafia z pruszkowa
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 5 Mar, 16:33, thomas <t...@n...wytnij..com> wrote:
    > Witam
    > Wypuscili mafie na wolnosc, ale to durny kraj.
    > Dla pani sedzi zycze zeby spotkala sie z nimi na wolnosci.
    > Pozdrawiam

    durny to jest raczej poziom wiedzy prawnej Polskiego społeczeństwa

    4 z 8 panów siedziało w areszcie ponad 4 lata bez ŻADNEGO WYROKU a
    reszta po jakimś roku i jakoś nikt nie umiał sfinalizować sprawy

    czemu Ziobro nic z tym nie zrobił?

    chciałbym żeby jakiś adwokat wystąpił w imieniu któregoś z tych Panów
    do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości
    i sądzę że wygraną mają w kieszeni i szkoda że zapłaci za to każdy z
    nas a nie przełożony prokuratury która pod jego kierownictwem
    nie potrafił w rozsądny sposób uprawdopodobnić przedstawianej przez
    siebie wersji wydarzeń

    Oni powinni wyjść zdecydowanie szybciej niż po 4 latach, a
    odpowiedzialność za to nie powinna spaść na niezawisłą Panią sędzinę
    ale na nieudolną prokuraturę, która widocznie nie umiała w żaden
    sposób wygrać przed sądem

  • 3. Data: 2008-03-05 16:47:54
    Od: thomas <t...@n...wytnij..com>

    piotrliwszic wrote:

    > durny to jest raczej poziom wiedzy prawnej Polskiego społeczeństwa
    >
    > 4 z 8 panów siedziało w areszcie ponad 4 lata bez ŻADNEGO WYROKU a
    > reszta po jakimś roku i jakoś nikt nie umiał sfinalizować sprawy

    Bo byli pewnie zastraszani przez ich wspolpracownikow na wolnosci.

    > czemu Ziobro nic z tym nie zrobił?

    Bo sie bał wdepnąć w to bagno , on jest tylko dobry na wystapieniach
    prasowych
    jak wiekszosc polityków.

    > chciałbym żeby jakiś adwokat wystąpił w imieniu któregoś z tych Panów
    > do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości

    Na pewno ich wypuszcza za handel narkotykami , bronią , morderstwa...

> [...]
    > nas a nie przełożony prokuratury która pod jego kierownictwem
    > nie potrafił w rozsądny sposób uprawdopodobnić przedstawianej przez

    Tak jak pisalem bo to durny kraj , nie dziwo ze mlodzi ludzie z tad
    uciekają...

> [...]
    > odpowiedzialność za to nie powinna spaść na niezawisłą Panią sędzinę
    > ale na nieudolną prokuraturę, która widocznie nie umiała w żaden

    Znasz tych panów?Przeciez oni dokonywali morderstw , uczestniczyli w
    handlu narkotykami itp.Polskie sady sa na tyle nieudolne ze nie potrafia
    nic zrobic z takimi skurwysynami.Nie jestem zadnym prawnikiem i nie
    obchodzi mnie polskie prawo(spadek po PRL) ani polska pojebana
    biurokracja.Kazdy wie czemu ta sprawa tak sie toczy zreszta jak
    wiekszosc w polsce spraw.W sądach jest zaduzo układów i komuchów.

  • 4. Data: 2008-03-05 16:49:00
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "thomas" <t...@n...wytnij..com> napisal w wiadomosci
    > Witam
    > Wypuscili mafie na wolnosc, ale to durny kraj.
    > Dla pani sedzi zycze zeby spotkala sie z nimi na wolnosci.

    Sprawa nieslychana ale dlatego, ze w kazdym normalnym kraju dawno by byli a
    wolnosci, lub skazani WYROKIEM... za takie przedluzanie postepowania i
    przetrzymywanie ludzi w areszcie kare powinien poniesc prokurator.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 5. Data: 2008-03-05 17:46:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik piotrliwszic napisał:
    [..]
    > i sądzę że wygraną mają w kieszeni i szkoda że zapłaci za to każdy z
    > nas a nie przełożony prokuratury która pod jego kierownictwem

    I co im z tych paru tysięcy euro ?

> [...]
    > odpowiedzialność za to nie powinna spaść na niezawisłą Panią sędzinę
    > ale na nieudolną prokuraturę, która widocznie nie umiała w żaden

    Ależ prokuratura była jak najbardziej udolna. Goście siedzieli 4 lata
    bez wyroku w areszcie - czyli pod najcięższym rygorem jaki istnieje.

    Po co wnosić sprawę i się pocić, udowadniać?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2008-03-05 17:48:20
    Od: thomas <t...@n...wytnij..com>

    dekazzze wrote:
> [...]
    > wolnosci, lub skazani WYROKIEM... za takie przedluzanie postepowania i
    > przetrzymywanie ludzi w areszcie kare powinien poniesc prokurator.

    Obserwowalem juz pare spraw i z tego co zauwazylem to glownie widac ze
    sedzia jest stronniczy.W tych sprawach co obserwowwalem to angminnie
    bylo widdac stronniczosc , dopiero jak byli zastraszani dziennikarzami
    to srali w gacie i zmieniali sie.To sie obserwuje glownie wsrod
    starszych sedziow , ktorzy pochodza z tamtego systemu(wiadomo jakie
    mozliwosci dawal im tamten system).Nie da sie ukryc skurumpowania
    calego smierdzacego systemu prawnego w polsce , ktory powstal jak widac
    by bronic morderców , zlodzieii , bogatych prezesów budowlanych i wogole
    calego innego kurestwa.

  • 7. Data: 2008-03-05 17:52:17
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    thomas pisze:
    > Tak jak pisalem bo to durny kraj , nie dziwo ze mlodzi ludzie z tad
    > uciekają...

    chyba raczej stąd

  • 8. Data: 2008-03-05 22:45:07
    Od: "Jackare" <j...@1...com>

    > Nie da sie ukryc skurumpowania
    > calego smierdzacego systemu prawnego w polsce , ktory powstal jak widac
    > by bronic morderców , zlodzieii , bogatych prezesów budowlanych i wogole
    > calego innego kurestwa.

    A co zbiednymi prezesami budowlanymi ?

  • 9. Data: 2008-03-06 00:27:29
    Od: thomas <t...@n...wytnij..com>

    > A co zbiednymi prezesami budowlanymi ?

    Nie wiedzialem ze ktos taki istnieje w tym kraju moze i istnieje
    w telewizyjnych reportazach.

  • 10. Data: 2008-03-06 07:12:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "thomas" <t...@n...wytnij..com> napisał w wiadomości

    > Nie da sie ukryc skurumpowania
    > calego smierdzacego systemu prawnego w polsce , ktory powstal jak widac
    > by bronic morderców , zlodzieii , bogatych prezesów budowlanych i wogole
    > calego innego kurestwa.

    po wala zes tu przylazl?
    powylewac swoje durne zale?
    napisz do brawo, albo zadzwon na telefon zaufania, przeciez jak widac i tak
    wiesz jak bylo i oczywiscie najlepiej
    tez mi sie nipodoba ze bandyci wychodza na wolnosc, ale to jak juz wspomniano
    wina prokuratora, i w calej tej sprawie naprawde chore jest to, ze siedzieli oni
    tyle czasu w areszcie bez zadnych konkretow, ale to jak widac nas norma