  • 1. Data: 2004-02-24 20:52:00
    Temat: Odzyskałam skradziony samochód!
    Od: "Jagoda 72" <j...@b...pl>

    I dopiero teraz mam prawdziwy kłopot.
    Samochód (no, maluch) skradziony 3 miesiące temu, wyrejestrowany, odżałowany. 2
    dni temu telefon z policji - jest! Stoi na parkingu policyjnym, bez kół,
    silnika, szyb i wszystkiego, co się dało wymontować. Jak się teraz mogę tego
    badziewia najtaniej pozbyć? Help!!!

  • 2. Data: 2004-02-25 07:58:09
    Temat: Re: Odzyskałam skradziony samochód!
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > silnika, szyb i wszystkiego, co się dało wymontować. Jak się teraz mogę tego

    A.A.A.A.A.A.A.A.A kupie rozbite i spalone

    ;-)

  • 3. Data: 2004-02-25 08:35:28
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A.A.A.A.A.A.A.A.A kupie rozbite i spalone

    taaa, ale tacy to kupują ttylko dokumenty. Jak wyrejestrowany i jeszcze
    zgłoszony Policji to na nic im się nie przyda. :-)

    ________
    RF

  • 4. Data: 2004-02-25 15:34:35
    Od: "TL" <t...@w...pl>

    Cztery lata temu miałem podobny przypadek.
    Zostawiłem samochód na policyjnym parkingu. Nie zgłosiłem się po niego.
    Podobno wrak został zlicytowany.

    pozdrawiam,
    TL

  • 5. Data: 2004-02-25 15:48:50
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    A nie kazali ci bulic za parking mimo poinformowania o tym, że jest do
    odbioru?? Tak czestop robią - odbierz bo jak nie to za każdy dzien ileś tam
    bulisz. Więc to może być kosztowne wyjście z sytuacji.

  • 6. Data: 2004-02-25 19:14:07
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "remeeq" <r...@o...pl> wrote in message
> [...]
    tam
    > bulisz. Więc to może być kosztowne wyjście z sytuacji.

    ?? a kto bedzie bulil, skoro jest wyrejestrowany i oficjalnie do nikogo nie
    nalezy??

    Kania

  • 7. Data: 2004-02-25 22:03:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Feb 2004, Kania wrote:

> [...]
    >+ > odbioru?? [...]
    >+ ?? a kto bedzie bulil, skoro jest wyrejestrowany i oficjalnie do nikogo nie

    Jak nie należy ??
    Właściciel był ? Był. Jest nadal ? Jest nadal.
    Fakt zarejestrowania nie ma nic do własności - pojazdem
    niezarejestrowanym jeździć po drodze nie wolno ale to nie
    znaczy że on nie istnieje i właściciela nie ma !
    AFAIK oczywiście :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2004-02-26 06:05:58
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    wiadomości

> [...]
    > niezarejestrowanym jeździć po drodze nie wolno ale to nie
    > znaczy że on nie istnieje i właściciela nie ma !

    Jeśli samochód jest wyrejestrowany, to wystarczy
    go zabrać z parkingu i sprzedać na złom.
    Jeśli nie jest wyrejestrowany, trzeba oddać na
    złomowisko, które ma uprawnienia do wydania
    zaświadczenia o złomowaniu dla celów wyrejestrowania.

  • 9. Data: 2004-02-26 11:15:13
    Od: "Jagoda" <j...@b...pl>

> [...]
    > Jeśli nie jest wyrejestrowany, trzeba oddać na
    > złomowisko, które ma uprawnienia do wydania
    > zaświadczenia o złomowaniu dla celów wyrejestrowania.

    Panowie, bardzo dziękuję za pomoc.

    pozdrawiam
    Jagoda

  • 10. Data: 2004-02-26 20:46:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Feb 2004, Marcyś wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    [...]
    >+ > Właściciel był ? Był. Jest nadal ? Jest nadal.
    [...]
    >+ Jeśli samochód jest wyrejestrowany, to wystarczy
    >+ go zabrać z parkingu i sprzedać na złom.

    Oczywiście :)
    Ale chodziło o problem pt. "zapłacenie za parking" a przedpiśca
    twierdził jakoby zapłacic nie trzeba bylo... :)

    pozdrowienia, Gotfryd