    From: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwołanie z urlopu
    Date: Mon, 2 Aug 2010 13:45:06 +0200

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i367aq$a5g$1@news.onet.pl...

> [...]
    > faktycznie wykorzystane - tzn. ten tydzień który wykorzystałeś się
    > odlicza, ale ten drugi - nie.
    >
    > De facto pracodawca nie musi nic udowadniać, chyba żeby cię zwolnił,
    > gdybyś się nie stawił. Wtedy do sądu i musiałby udowodnić że było lege
    > artis, tzn. te wszystkie duperele że konieczne, że nie wiedział przed
    > Twoim urlopem...

    > Nie, chodzi o to że w ciągu roku przynajmniej jeden urlop POWINIEN
    > trwać nieprzerwanie 2 tygodnie.
    >
    > Oczywiście, od przysługujących dni urlopu odlicza się tylko te
    > faktycznie wykorzystane - tzn. ten tydzień który wykorzystałeś się

    szkoda:-(

> [...]
    > gdybyś się nie stawił. Wtedy do sądu i musiałby udowodnić że było lege
    > artis, tzn. te wszystkie duperele że konieczne, że nie wiedział przed

    właśnie dostałem urlop, bo nie było roboty, a na urlopie niby się pojawiła
    "na już" co nie było prawdą więc nie potrzebnie zostałem wzywany - kodeks
    wyraźnie mówi, że tylko w przypadku gdy pracownik jest niezbędny można
    przerwac mu urlop - w tym przypadku nie było żadnych podstaw poza
    "widzimisię" kierownika - ale jemu nie zależy bo odchodzi...

    --=olo=--