  • Data: 2010-08-02 21:31:52
    Temat: Re: Odwołanie z urlopu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4c566407$0$17083$65785112@news.neostrada.pl --=olo=--
    <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> pisze:

    > 26.07 zostałem bezpodstawnie odwołany z urlopu 2-tygodniowego
    Trzeba być kompletnym lebiegą, żeby na to pozwolić

    > W czasie kiedy
    > ja zostałem odwołany 2 inne osoby z działu poszły na 1-dniowe urlopy.
    Trzeba było zmądrzeć choć trochę po tym odwołaniu i pójść na 2-tygodniowe
    zwolnienie lekarskie.

    > Nie wykupiłem żadnej wycieczki czy wczasów więc tu przepis o zwrocie
    > kosztów nie działa. Czy i czego mogę domagać się jako zadośćuczynienie
    > od pracodawcy?
    Raczej niczego.
    Ale i niepotrzeba, bo gratisowo dostałeś życiową nauczkę. Teraz już będziesz
    wiedział, że pracodawca może taki numer wykręcić i należy mu to zawczasu
    uniemożliwić.

    --
    Jotte