    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwołanie z urlopu
    Date: Mon, 2 Aug 2010 10:40:26 +0000 (UTC)

    --=olo=-- wrote:

    > Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > hmm czyli ten tydzień, który już odbyłem mam teraz dodatkowo do
    > wykorzystania?

    Nie, chodzi o to że w ciągu roku przynajmniej jeden urlop POWINIEN
    trwać nieprzerwanie 2 tygodnie.

    Oczywiście, od przysługujących dni urlopu odlicza się tylko te
    faktycznie wykorzystane - tzn. ten tydzień który wykorzystałeś się
    odlicza, ale ten drugi - nie.

    De facto pracodawca nie musi nic udowadniać, chyba żeby cię zwolnił,
    gdybyś się nie stawił. Wtedy do sądu i musiałby udowodnić że było lege
    artis, tzn. te wszystkie duperele że konieczne, że nie wiedział przed
    Twoim urlopem...

    --
    Pozdro
    Massai