  • 1. Data: 2005-12-30 22:48:00
    Temat: Odwołanie od wyroku - proszę o pomoc!
    Od: "moyr" <b...@g...pl>

    Otrzymałem wyrok w trybie nakazowym i chcę napisać odwołanie od wyroku
    (dotyczy kradzieży paliwa na stacji) - tankuje tam od kilku lat i raz
    zdarzyło się że nie zapłaciłem - z roztargnienia... wymierzono mi karę 600
    zł + koszty pozostałe... Kiedy prowadzano ze mną przesłuchanie na policji
    zaznaczyłem że chcę brac udział w rozprawie - jednak na taką nie otrzymałem
    wezwania. Za to od razu przyszedł wyroknakazowy. Proszę o radę jak mogę się
    odwołac od takiego wyroku?
    Z góry dziękuję...

    moyr

  • 2. Data: 2005-12-30 23:34:27
    Temat: Re: Odwołanie od wyroku - proszę o pomoc!
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    moyr napisał(a):
    > Proszę o radę jak mogę się odwołac od takiego wyroku?

    napisać że się z nim nie zgadzasz

    KG

  • 3. Data: 2005-12-31 08:35:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > napisać że się z nim nie zgadzasz

    ...i po rozprawie dostać więcej. Za wkurzanie sędziego;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2005-12-31 10:14:54
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > ...i po rozprawie dostać więcej. Za wkurzanie sędziego;)))

    E no - jesli byl nie karany, nie uciekal przed poscigiem zorganizowanym
    przez obsluge stacji itp. - jednym slowem bylo widac ze ukradl przez
    przypadek :) - to moze sa szanse :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-12-31 10:17:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > E no - jesli byl nie karany, nie uciekal przed poscigiem zorganizowanym
    > przez obsluge stacji itp. - jednym slowem bylo widac ze ukradl przez
    > przypadek :)

    Ale to już sędzia wziął pod uwagę. Miał w aktach.

    >- to moze sa szanse :)

    Pewnie, że ma. W końcu latający cyrk M. P. wciąż szuka nowych talentów ;))

  • 6. Data: 2005-12-31 11:45:11
    Od: w...@g...pl (wisp1966)

    moyr napisał(a):

> [...]
    > wezwania. Za to od razu przyszedł wyroknakazowy. Proszę o radę jak mogę się

    Czy ten wyrok przyszedl wraz z pozwem?? To wazne, wiec odpowiedz.
    I najwazniejsze - _kiedy_ to przyszlo??
    pzdr
    A.
    P.S. Chcesz wiedziec wiecej - pisz na priv: m...@g...pl
    pzdr
    A.

  • 7. Data: 2005-12-31 12:12:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    wisp1966 napisał(a):

    > Czy ten wyrok przyszedl wraz z pozwem?? To wazne, wiec odpowiedz.

    To jest całkiem nieważne, bo żadnego pozwu nie było. To zapewne sprawa o
    wykroczenie, a nie sprawa cywilna.

    > P.S. Chcesz wiedziec wiecej - pisz na priv: m...@g...pl

    Po co? Po po radę to chyba nie. Jak napisze będzie wiedział jeszcze mniej.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 8. Data: 2006-01-01 04:12:48
    Od: "moyr" <b...@g...pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):
    > To jest całkiem nieważne, bo żadnego pozwu nie było. To zapewne sprawa o
    > wykroczenie, a nie sprawa cywilna.

    W takim razie co mogę zrobić ? Serio nie czuję się winny -nie jestem
    złodziejem... tymbardziej że za paliwo płace kartą firmy -bo samochód nie
    jest mój więc po co miałbym kraść paliwo? - tak ch... wyszło .. zapomniałem
    zapłacić .. w dodatku w tym dniu jechałem z żoną i dzickiem... kupowaliśmy
    napoje na tej stacji .. nie uciekaliśmy z niej ...

    > Po co? Po po radę to chyba nie. Jak napisze będzie wiedział jeszcze mniej.

    Chciałbym wiedzieć mniej więcej jak sformułować odwołanie .. jeśli ktoś
    mógłby mi pomóc ..

    Dzięki ..

  • 9. Data: 2006-01-01 04:14:09
    Od: "Basia Siasia" <b...@g...pl>

    w...@g...pl (wisp1966) napisał(a):

    > Czy ten wyrok przyszedl wraz z pozwem?? To wazne, wiec odpowiedz.
    > I najwazniejsze - _kiedy_ to przyszlo??

    nie było pozwu - a wyrok przyszedł 27 - odebrany na poczcie 30-tego...

  • 10. Data: 2006-01-01 04:14:27
    Od: "moyr" <b...@g...pl>