  • 1. Data: 2002-06-28 18:27:43
    Temat: Odwołanie
    Od: "prosiacze" <r...@p...onet.pl>

    Czy po 6 miesiącach od uprawomocnieniea sie wyroku (grzywna +zakaz
    prowadzenia przez rok pojazdów) mogę się odwoływać ponieważ wczoraj zapadł
    wyrok w podobnej sprawie (jazda pod wpływem alkoh.) uniewinniający (akurat
    dyrektora kasy chorych) ze względu na to że alkomat nie miał certyfikatu.
    Byłem badany tym samym typem alkomatu. Prosze o odpowiedz i ewentulane
    sugestie jak to zrobic. Z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2002-06-28 19:19:19
    Temat: Re: Odwołanie
    Od: "Jupraw" <j...@p...onet.pl>

    Życzę Tobie powodzenia, ale weź pod uwagę, że uniewinniony "niewinny" były
    dyrektor Podlaskiej Kasy Chorych ma "wejścia" wśród prawicowego wymiaru
    (nie)sprawiedliwości (takiego jak większość władz białostockich. Nie możesz
    równać się z takim facetem.

  • 3. Data: 2002-06-29 10:17:39
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    O ile wiem nie możesz.
    W sprawach nadzwyczajnych!, prokurator generalny może występować o rewizję
    wyroku. Ale Twoja sprawa niestety, nie podlega tego rodzaju procedurze.
    Pozdrawiam...

  • 4. Data: 2002-06-29 10:26:22
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

> [...]
    > Byłem badany tym samym typem alkomatu. Prosze o odpowiedz i ewentulane
    > sugestie jak to zrobic. Z góry dziękuje.

    Nie kpij z obywateli którzy mają prawo do bezpiecznego poruszania się po
    drogach publicznych. Piłes i prowadziłeś to Ci się należał zakaz prowadzenia
    samochodów. Że jednemu cwaniaczkowi się udało to Ty też bedziesz próbował
    tej metody na cwaniaczka.
    Ciesz się że nie masz dożywotniego zakazu prowadzenia.

    Serwiz

  • 5. Data: 2002-06-29 12:14:37
    Od: "prosiacze" <r...@p...onet.pl>

    Kpic to ja moge z Ciebie, pytanie głąbię dotyczylo czego innego, wiec
    odpowaidaj konkretnie a nie mi tu wstawiasz swoje uwagi cymbale. Nie dziwie
    sie skad biora sie statystyki ze ponad polowa Polakow nie potrafi zrozumiec
    tego co czyta -Ty sie do nich zaliczasz. A woli wyjasnienia to wcale nie
    jechalem, po prostu padlem ofiara statystyki, bo jak mozna nazwac
    zatrzymanie mnie o 2 w nocy na wysokosci 800 m.npm na jakiesj lesnej
    drozynie (w Szklarskeij Porebie). Nawet nie jechalem i mialem 0,6 promila.
    Ale nie bylo swiadkow , wiec moje zdanie przeciwko policjantom-byc moze tak
    samo debilowatym jak Ty.

    Pomysl zanim włączysz sie do dyskusji.
    Użytkownik Serwiz <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afk1vq$2n1$...@n...tpi.pl...

  • 6. Data: 2002-07-01 06:45:12
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

> [...]
    > Ale nie bylo swiadkow , wiec moje zdanie przeciwko policjantom-byc moze

    Dałeś się pozbawić prawa prowadzenia pojazdów za samo bycie (nie prowadząc
    samochodu) pod wpływem alkoholu ??? Nic nie piszesz że się odwoływałeś od
    wyroku więc to jest jednoznaczne że się przyznałeś do winy i to jest
    decydujące w tej sprawie. Nie mam problemów ze zrozumieniem tekstów, a to że
    jestem zwolennikime surowego karania za prowadzenie pojazdów pod wpływem
    alkoholu uważam że nie pozwala na okreslanie mnie głąbem i cymbałem.

    Serwiz

  • 7. Data: 2002-07-01 12:36:11
    Od: "prosiacze" <r...@p...onet.pl>

    Ja tez jestem za karaniem surowym. Ale jak sie ktos pyta o cos konkretnie to
    i sie odpowaida konkretnie a nie swoje pogladay na jakis temat prezentuje.
    Zrob sobie stronek i sie uzalaj, tutaj sa konkretne pytania i konkretne
    odpowiedzi. A po drugie jak ktos sie nie odwoluje to nie znaczy ze sie
    przyzna tyko ze nie widzi szans na wygranie z banda oszustów.
    Użytkownik Serwiz <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afotp5$5vb$...@n...tpi.pl...