  • From: "prosiacze" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwołanie
    Date: Mon, 1 Jul 2002 14:36:11 +0200

    Ja tez jestem za karaniem surowym. Ale jak sie ktos pyta o cos konkretnie to
    i sie odpowaida konkretnie a nie swoje pogladay na jakis temat prezentuje.
    Zrob sobie stronek i sie uzalaj, tutaj sa konkretne pytania i konkretne
    odpowiedzi. A po drugie jak ktos sie nie odwoluje to nie znaczy ze sie
    przyzna tyko ze nie widzi szans na wygranie z banda oszustów.
    Użytkownik Serwiz <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afotp5$5vb$...@n...tpi.pl...