    From: "Serwiz" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwołanie
    Date: Mon, 1 Jul 2002 08:45:12 +0200

    Użytkownik "prosiacze" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
    > Kpic to ja moge z Ciebie, pytanie głąbię dotyczylo czego innego, wiec
    > odpowaidaj konkretnie a nie mi tu wstawiasz swoje uwagi cymbale. Nie
    dziwie
    > sie skad biora sie statystyki ze ponad polowa Polakow nie potrafi
    zrozumiec
    > tego co czyta -Ty sie do nich zaliczasz. A woli wyjasnienia to wcale nie
    > jechalem, po prostu padlem ofiara statystyki, bo jak mozna nazwac
    > zatrzymanie mnie o 2 w nocy na wysokosci 800 m.npm na jakiesj lesnej
    > drozynie (w Szklarskeij Porebie). Nawet nie jechalem i mialem 0,6 promila.
> [...]

    Dałeś się pozbawić prawa prowadzenia pojazdów za samo bycie (nie prowadząc
    samochodu) pod wpływem alkoholu ??? Nic nie piszesz że się odwoływałeś od
    wyroku więc to jest jednoznaczne że się przyznałeś do winy i to jest
    decydujące w tej sprawie. Nie mam problemów ze zrozumieniem tekstów, a to że
    jestem zwolennikime surowego karania za prowadzenie pojazdów pod wpływem
    alkoholu uważam że nie pozwala na okreslanie mnie głąbem i cymbałem.

    Serwiz