eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdszkodowanie za zaginiony twardy dysk, jako dowód rzeczowy › Re: Odszkodowanie za zaginiony twardy dysk, jako dowód rzeczowy
  • Data: 2011-10-26 12:11:09
    Temat: Re: Odszkodowanie za zaginiony twardy dysk, jako dowód rzeczowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j8862s$anp$1@news.onet.pl...
    > Dysk zajęty w 2006 roku teraz będzie miał wartość dość mizerną (chyba, że
    > weźmiemy cenę zakupu z 2006 r.). Ciekawi mnie czy nie da się dostać
    > odszkodowania za czas, przez który nie można było z niego korzystać
    > oraz/lub ekwiwalent za konieczność kupienia innego w zamian na ten czas.

    Sądzę, że warunkiem uzyskania takiego odszkodowania byłoby wykazanie, ze
    przetrzymywanie tego dysku przez 5 lat było naruszeniem prawa. Moim zdaniem
    byłoby to możliwe,gdyby po zdjęciu złożył wniosek dowodowy o zabezpieczenie
    informacji i zwrot nośnika, któy zostałby rozpatrzony negatywnie. Inaczej
    za bardzo możliwości prawnych nie widzę.