  • Data: 2005-03-11 06:53:58
    Temat: Re: Odszkodowanie z AC a brak kluczyków blokady
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "palkens" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie ma szans na odszkodowanie. To że miałeś jakieś badziewiaste
    > zabezpieczenie na kierownicy to nic nie pomoże. Właśnie dlatego
    > warunkiem ubezpieczenia była blokada skrzyni bo jest najskuteczniejszym
    > zabezpieczeniem mechanicznym. Z badziewiem na kierownicy złodziej radzi
    > sobie w 5 s.
    > W histryjkę że ukradli tuż przed chwilą wyjazdu do warsztatu nikt nie
    > uwierzy - zresztą nie ma to żadnego znaczenia. Na przyszłość będziesz
    > pamiętał żeby nie zostawiać kluczyków w samochodzie.

> [...]
    Dzięki za wszystkie odpowiedzi i troche jestem podłamany :( Co do podmiany
    kluczyków to nie chce sie w to bawić bo jak znajdą samochód (w co nie wierzę)
    to mogę mieć większe kłopoty.
    Ale intryguje mnie jedna sprawa - blokada jako urządzenie mechaniczne ma prawo
    sie zepsuć, a w warunkach ubezpieczenia nie ma napisane że jak sie zepsuje to
    mam od razu lecieć do PZU powiadomić ich o tym fakcie. Moze tu będzie jakiś
    punkt zaczepienia przy ew. odwołaniu???