  • Data: 2004-07-14 08:05:07
    Temat: Re: Odszkodowanie od pracodawcy
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stefan Chrząszcz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cd1h5t$gqk$1@news.onet.pl...
    > Wypowiedziano mi umowę z przyczyn redukcja zatrudnienia. Problem w tym że
    > okresie krótszym niż rok przywrócono etat. Zatrudniono inną osobę
    odmawiarąc
    > mi przywrócenia stosunku pracy.
    > Napisałem wniosek o odszkodowanie (chyba powrót do pracy juz nie ma
    sensu).
    > I własnie interesuje mnie jaką kwotę moge maksymalnie zażądać?

    Odwołać się od tamtego wypowiedzenia zapewne już nie możesz, bo na pewno
    upłynął już termin do wniesienia powództwa - 2 tygodnie od dnia doręczenia
    pisma wypowiadającego umowę o pracę. Zresztą mogła być rzeczywista redukcja
    zatrudnienia, nawet w sytuacji gdy zakład zatrudnił w ciągu jednego roku
    osobę z tej samej grupy zawodowej. W takiej sytuacji nie masz żadnego
    roszczenia o odszkodowanie, lecz co najwyżej roszczenie o nawiązanie nowego
    stosunku pracy.

    --
    JOHNSON :)