eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdszkodowanie od banku › Re: Odszkodowanie od banku
  • Data: 2003-12-23 13:57:57
    Temat: Re: Odszkodowanie od banku
    Od: bronek <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Neutrino wrote:

    > Witam!
    >
    > Mialem ostatnio taka nieprzyjemna sytuacje, iz nieumyslnie w pewnym
    > hipermarkecie wprowadzilem kilkukrotnie niewlasciwy kod PIN mojej karty
    > platniczej, zostala wiec ona zablokowana (niestety o tym nie wiedzialem).
    > Kilka dni pozniej, w innym hipermarkecie system odrzucil oczywiscie moj PIN,
    > postanowilem wiec zadzwonic na linie 0 801 mojego banku z telefonu
    > komorkowego...
    > Karta zostala odblokowana, z tym, ze rozmowa trwala grubo ponad 15 minut
    > (!!!) z czego wieksza czesc czasu czekalem na zglaszanie sie kolejnych
    > operatorow (caly czas bylem przelaczany), potem bylem wypytywany, oprocz
    > oczywistych danych osobistych (nazwisko, PESEL, adres) , o numer karty
    > platniczej (dyktuj sobie 16 cyfrowy numer z karty, nie wiem na cholere to
    > komu). W sumie sama rozmowa z bankiem kosztowala mnie 40 zl (!!!!), a
    > odblokowanie karty kolejne 10. Zaznaczam takze, iz na stronie internetowej
    > banku widnieje dopisek, iz polaczenie z ich numerem kosztuje 35 gr/3 minuty.
    > Oczywiscie, zdawalem sobie sprawe, ze z komorki bedzie drozej, ale nie
    > przypuszczalem, ze az tyle drozej (ok. 2,5 zl / 1 minute) wiec czuje sie
    > wprowadzony w blad...
    >
    > Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?

    Raczej od operatora telefonii komórkowej. To oni przecież
    wystawią Ci rachunek.
    W każdym razie również życze wesołych świąt ;)

    Bronek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1