  • 1. Data: 2002-08-06 11:07:44
    Temat: Re: Odszkodowanie od TPSA
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz)

    >Czy ktoś zetknął się z problemem uzyskania odszodowania od
    >TPSA za to, że w terminie 18 miesięcy nie zainstalowała telefonu? Jak to
    >wygląda? Wiem, że w ustawie jest zagwarantowane 1/30 za każdy dzień zwłoki

    zgadza sie !

    art 51 Prawa Telekomunikacyjnego opisuje takie sytuacje łącznie z wysokością
    odszkodowania - aczkolwiek najpier powinno sie zakończyć postepowanie
    reklamacyjne (które powinienes wszczęć po terminie 12-08)

    zgodnie z
    Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28-09-2001r. (Dz.U. 115/2001 poz.
    1230)
    po jego niekorzystnym zakonczeniu - nalezy wystąpis na drogę sądową zgodnie
    z art 75 Prawa telekomunikacyjnego .

    :: Sławomir Obrzezgiewicz - pozdrawiam ::
    :: http://www.kwpi.prv.pl
    :: mailto:e...@h...pl