  • 1. Data: 2002-08-06 10:43:51
    Temat: Odszkodowanie od TPSA
    Od: "Robert" <r...@r...ppcor.org.pl>

    Witam

    Czy ktoś zetknął się z problemem uzyskania odszodowania od TPSA za to, że w
    terminie 18 miesięcy nie zainstalowała telefonu? Jak to wygląda? Wiem, że w
    ustawie jest zagwarantowane 1/30 za każdy dzień zwłoki, ale czy komuś TPSA
    wypłaciła już takie odszkodowanie? 12 sierpnia mija ustawowe 18 miesięcy i
    nie wiem, czy nasz narodowy monopolista wyrobi się na czas.
    Czy w rozumieniu telefon jako usługa powszechna mieści się dostęp do
    internetu za pośrednictwem tegoż telefonu? TPSA chce mi założyć tak zwany
    radiodostep - BOK twierdzi, że internet będzie na tym pracował, co prawda
    wolno, ale zawsze z kolej pracownicy z działu technicznego twierdzą, że nie.
    Czy jeśli założą, i urządzenie nie będzie funkcjonowało jak należy mogę ich
    ścigać o nienależyte wykonanie warunków umowy. Chodzi mi o to, czy jeśli
    będę możliwe połaczenia głosowe, a słaby sygnał nie pozwoli na nawiązanie
    połączenia internetowego (transmisji faksowej) mogę odmówić przyjęcia
    takiego urządzenia jako niespełniającego warunków umowy (usługi
    powszechnej)?

    Robert
    ******************************
    r...@r...ppcor.org.pl
    r...@k...chip.pl
    r...@w...pl
    ******************************

  • 2. Data: 2002-08-06 13:27:35
    Temat: Re: Odszkodowanie od TPSA
    Od: m...@w...pl (Adam Miedzianowski)

    Witam,

    mnie sami odliczyli odszkodowanie za zwłokę od pierwszych
    rachunków. Ale to było miesiąc czy dwa zwłoki a nie 18 m-cy no i
    w środku miasta gdzie konkurencja deptała im po piętach.

    Adam

    Dnia 6-08-2002 o godz. 12:43 Robert napisał(a):
> [...]
    przyjęcia
    > takiego urządzenia jako niespełniającego warunków umowy (usługi

    Czekają na Ciebie wspaniałe nagrody: zestawy kina domowego, rowery
    górskie i skutery Derbi GP Series - Kliknij i wygraj! < http://wygraj.wp.pl >

  • 3. Data: 2002-08-06 14:59:21
    Od: "jo77" <j...@w...poczta.fm>

> [...]
    > połączenia internetowego (transmisji faksowej) mogę odmówić przyjęcia
    > takiego urządzenia jako niespełniającego warunków umowy (usługi

    Faktycznie w TP SA internet przez antenke nie dziala najlepiej. Ale np.
    Dialog czy Szeptel instaluje wylacznie na radiolinie i np. Szeptel daje do
    wyboru az trzy warianty, 128kb, 256kb i 512kb, wiec chyba jest to mozliwe, a
    jedynie TP Sa olewa klientow i instaluje kiepskiej jakosci sprzet.