    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie na sprawie karnej i cywilnej
    Date: Thu, 27 Mar 2003 12:58:00 +0100

    > do 10 lat to pewnie jeszcze trochę czasu...

    nie przeczytałeś początku artykułu w jego wypadku o szkodzie wie on co
    najmniej od chwili wykrycia sprawców przez prokuraturę, zatem w tej sprawie
    będzie trzy lata a przewlekłość sądu może być długa np 4 - 5 lat w wydziale
    karnym zanim jakiś termin pierwszej sprawy będzie. Moje miasto jest tym
    dotknięte na trwałe - Sądy warszawskie niech je piekło pochłonie lub coś
    wreszcie uzdrowi!!!

    A możesz napisać czemu nie?

    Stan_Z