  • Data: 2005-09-19 09:32:07
    Temat: Re: Odszkodowanie
    Od: "jojajo" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dgkb1h$oj9$1@inews.gazeta.pl...

    > i w tym dziwnym kraju ustawodawca wychodzi z zalozenia ze na majatek
    > trzeba samemu zapracowac a nie
    > zyc jak pasozyt.

    I tak wyszło, że w Polsce osoba, która dozmnała skomplikowanego wypadku to
    pasożyt. No cóż. Dziękuję za pomoc

    Ai wszystkim którzy uważają, że osoba poszkodawan w wypadku to pasożyt
    żuyczę wielu skomplikowanych wypadków i wielu śmiertelnych, najlepiej
    własnych dzieci. Przyklucie do łóżka ui zdychanie gto najlepsza nagroda dla
    takich osób.

    Mam nadzieję, że już dziś, komuś takiemu jakaś belka urwie głowę, albo
    uczyni niesprawnym do końca długiego i bolesnego, pełnego cierpienia życia.
    A rodzina nievch im zdycha codziennie. Jako, że nie są pasozytami, to nie
    będą wystepować o odszkodowanie za cudzą głupotę a sami zdechną pod plotem.
    Mam nadzieję, że to się spełni wszystkim, którzy uważają ludzi walczących o
    swoje prawa za pasożytó. Pamniętajcie, bo juz dziś, mam taką nadzieję,
    zacznie się Wam to przytrafiać.