  • Data: 2005-09-19 10:51:54
    Temat: Re: Odszkodowanie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tak wyszło, że w Polsce osoba, która dozmnała skomplikowanego wypadku to
    > pasożyt. No cóż. Dziękuję za pomoc

    skomentowalem zdanie dotyczace bankrtuctwa firmy z powodu glupoty lub
    nieuwagi
    osoboby doznajacej uszczerbek.

    Na pewno nie mozna zezwolic na taki absurd bys od byle gowna (za swoja
    czesto glupote - patrz np poparzeniem kawa
    w mcdonalds) dostawal wielkie odszkodowanie

    > Ai wszystkim którzy uważają, że osoba poszkodawan w wypadku to pasożyt
    > żuyczę wielu skomplikowanych wypadków i wielu śmiertelnych, najlepiej
    > własnych dzieci. Przyklucie do łóżka ui zdychanie gto najlepsza nagroda
    > dla takich osób.

    Jezlei to przyklucie do lozka czy smierc jest spowodowane przez kogos to
    wtedy odszkodowanie czy renta sie nalezy
    (patrz np zastrzeklenie i okaleczenie 2 chlopakow przez policje), ale nie
    jezeli wynika to z nieuwagi
    osoby ktora miala wypadek.

    > Mam nadzieję, że już dziś, komuś takiemu jakaś belka urwie głowę, albo
    > uczyni niesprawnym do końca długiego i bolesnego, pełnego cierpienia
    > życia.

    bardzo sympatyczny jestes,

    > A rodzina nievch im zdycha codziennie. Jako, że nie są pasozytami, to nie
    > będą wystepować o odszkodowanie za cudzą głupotę a sami zdechną pod
    > plotem.

    wlasnie czesto glupota ludzka, a dokladniej glupota doznajacego uszczerbek
    jest powodem wypadku
    i w takim przypadku jest to pasozytnitcwo.

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"