eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstąpienie od umowy sprzedaży › Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
  • Data: 2002-01-25 12:21:59
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Wojek" [...]
    > >
    > szczerze mowiac minelo dopiero 3,5 miesiaca od daty zakupu wiec raczej nie
    > zdazylo sie az tak wszystko zmienic zeby zalezalo mi na "upgrade". Poza
    tym
    > ostatnia plyte dostalem wczoraj o 17.00 i sprawdzalem ja o 19.00. Druga
    > sprawa ze przez okres testow w serwisie pozostala czesc zakupow lezy nie
    > uzywana w szafie a kazda wizyta w serwisie konczy sie okolo 2 tygodniowym
    > (14 dni roboczych) oczekiwaniem.

    Wiec mysle, ze jesli chodzi o to, by komputer dzialal, trzeba wyjac z szafy
    te zabawki isc do serwisu i zaproponowac, by sprawdzili czemu dana o 17
    plyta o 19 nie dzialala.
    A jesli nie potrafia zalatwic sprawnej, to godzi sie Pan na zwrot pieniedzy
    za plyte.

    Boguslaw


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1