    From: "JA" <J...@J...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odstapienie od umowy sprzedaży
    Date: Fri, 3 Feb 2017 19:00:48 +0100

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    news:o72co1$oc4$1@node2.news.atman.pl...

    > USTAWA z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (DzU 1964 r., nr 16, poz.
    > 93 )
    >
    > TYTUŁ IV Czynności prawne
    >
    > DZIAŁ I Przepisy ogólne
    >
    > Art. 61.
    >
    > § 1. Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z
    > chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego
    > treścią. Odwołanie takiego oświadczenia jest skuteczne, jeżeli doszło
    > jednocześnie z tym oświadczeniem lub wcześniej.
    >
    > § 2. Oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone
> [...]

    Gdyby jeszcz istniały podobne przepisy regulujące sprawę zwrotu towaru w
    wyniku
    odstapienia od umowy.
    Konkretnie chodzi mi o to co będę mógł zrobić gdy sprzedawca odmówi
    przyjecia
    towaru (w terminie 14 dni od zgloszenia odstapienia od umowy). Obawiam sie
    bowiem
    takiej sytuacji, że nawet jesli sam odwiozę ten towar (może to być tańsze
    niz wysyłka),
    to przeciez nie będę mogł zostawic tego towaru w siedzibie firmy bez
    pokwitowania.
    Ma ktos jakiś pomysł?

    Pozdrawiam
    JA